|
100 km gennem et afsindigt smukt landskab, blev det til i dag. Vi kom til Spanien og kørte til Barbantes i håb om at få et sundt bad i det mineralholdige vand, der angiveligt skulle befinde sig i området. Men ak og ve, bassinerne stod gabende tomme, så det var ikke muligt at bade. I stedet gik vi en tur gennem den grønne skov langs floden, og mærkede på foråret. Vi nåede også at sidde i solen og nyde tilværelsen. Det bedste efter en skovtur, er dog at få tømt sandalerne for sten, kogler, grene og andet, der kan finde vej og lægge sig mellem foden og sålen i sandalen. Det er næsten ligesom at komme på toilet, når man virkelig trænger. |
|
|
| Vi kigger nu fra Spanien mod Portugal.
|
|
|
| Grænsen ændrede ikke på den flotte natur.
|
|
|
| De små lader i alle afskygninger, så vi masser af
de næste par dage.
|
|
|
| De tomme bassiner, hvor vi skulle have dyppet
vore legemer i sundt mineralholdigt vand.
|
|
|
| De smukke vejr indbød til en skovtur.
|
|
|
| I skovens dybe stille ro.
|
|
|
| Man kunne se den grønne farve udvikle sig fra
time til time.
|
|
|
| I Spanien kan de også lave terrasser.
|
|
|
| På broen ved kajakklubben, stod der et pænt
udvalg af sko, men desværre ingen i størrelse 47.
|
|
|
| Der ligger også et hotel ved floden.
|
|
|
| Et egetræ fødes.
|
|
|
| Forårstegn.
|
|
|
| Rigtig fin plads i rolige omgivelser.
|