 |
| Det var noget af en prøvelse, at komme ud fra den ellers
hyggelige lille plads. |
 |
| I Tyrkiet er der ikke nogen 3 meter regel. |
 |
| Vi opbyggede et had- kærlighedsforhold til dette landskab.
Vejene snoede sig ud og ind mellem bjergene og nogle gange op
over, og så ned i en lille by igen, og det hele forfra en gang
til. |
 |
| Det ser endeløst ud, men ganske flot. |
 |
| Koen her har nok aldrig set en autocamper. |
 |
| Der findes også større byer. |
 |
| Og store byer. |
 |
| Æslet er en rigtig god mulighed i dette terræn. |
 |
| Her er et stykke af vejen på vej mod afgrunden. |
 |
| På et tidspunkt blev disse to vogne alene tilbage, på grund
af en misforståelse omkring en pause, og kom derved et godt
stykke bagud. Det fik den indre drengerøv frem i de 2 ellers
meget langsomme mænd, der er medejere af disse vogne. Det endte
i et sandt autocamperrally, som begge de herrer nød vældig meget.
Selv om vogn 2 forsøgte at sætte "modstanderen" hang han på som
en burre. Bare rolig,- ingen kørte for hurtigt, det kan ikke lade
sig gøre at komme over 90km/t på disse snoede og bakkede veje. |
 |
| Gad vide hvor lang den Tyrkiske Sortehavskyst er? Kan det
blive ved? Er der flere bjerge i morgen? Følg de næste afsnit af
dagbogen! |
 |
| Hen ad solnedgang nåede vi frem til en campingplads lidt uden
for Sinop. Mere herom i morgen. |
|
Til toppen |