| Forside | Del 1 | Del 2 | Del 3 | Del 4 | Del 5 | Del 6 | Andre ture |
|
Med Hymer til Island marts 2006 |
|||||||
|
|
|||||||
![]() |
|||||||
|
Husavik er den vigtigste havn i Nordisland. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Husavik er udgangspunkt for hvalsafari, men vi er vist uden for sæsonen. Bemærk udsigtstønderne på skibene. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Husavik ligger smukt i en bugt. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
En fisker kom ind med torsk, og jeg spurgte om jeg kunne købe en. Fiskeren sagde: "tag den du helst vil have", så gratis mad ;-) |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Et forholdsvist øde område, men meget storslået. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Hvis Hymer hænger lidt med bagenden, skyldes det torsken. Der var ikke plads i køleskabet, så den blev surret fast til tagrælingen. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Torsken skimtes foran den blå tønde ved siden af reservehjulet. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Ved besøg i Nordisland er Asbyrgi et must. Prøv at google navnet1 |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Inde i Asbyrgi lykkedes det at trampe en lille skiløjpe, så de medbragte ski kom i brug. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Klargøring af grill, til det store torskegilde. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Torsken er krøbet noget under opholdet på taget. Jeg syntes den var større, da jeg slæbte den op. |
|||||||
![]() |
|||||||
|
Så er grillet torsk i Asbyrgi, med rødvin. Hvidvinen må have været udsolgt. |
|||||||